- قتل امام جمعه اسبق شهرستان ساوجبلاغ در هاله ای از ابهام - جــــــــــــــوان و دیـــــــــــــــــن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
3  جــــــــــــــوان و دیـــــــــــــــــن  4

قتل امام جمعه اسبق شهرستان ساوجبلاغ در هاله ای از ابهام

 

 

 

                 تصویر سمت راست

شهید حجت الاسلام شیخ عباس صبایی

 

 

 

درگرد همایی که طلاب و فضلای هشتگرد بصورت ماهانه در قم  دارند مطرح شد

قتل امام جمعه اسبق این شهرستان همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد 

حجت‌الاسلام ناطقی امام جمعه هشتگرد در این گرهمایی با اشاره به نقش روحانیون در تقویت دینی و معنوی مردم گفت: نقش روحانیت در ایجاد انگیزه، پیشرفت و تقویت دینی و معنوی برای مردم ذاتی است.

وی افزود: این ایفای نقش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح نمایان است و روحانیت در تلاش‌اند تا فرهنگ دینی مردم را بالا ببرند.

حجت‌الاسلام ناطقی با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های انحرافی مانند اهل حق در شهرستان هشتگرد خاطرنشان کرد: این گروه‌ها با تکیه بر قدرت اقتصادی و مالی خود در میان مردم نفوذ کرده‌اند و سعی به بی‌راهه کشاندن جوانان از عقایدشان دارند.

 وی انجام فعالیت‌های فرهنگی را بهترین راه‌کار مقابله با فرق ضاله بیان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید به صورت مداوم باشد و اگر مقطعی انجام بگیرد نتیجه نخواهد داشت.

امام جمعه هشتگرد یادآور شد: تجربه نشان داده کارهای فرهنگی و برخورد با جوانان اگر توأم با محبت باشد حتی در منحرفین تاثیرگذار است.

وی تقویت حوزه علمیه شهرستان هشتگرد را از اولویت‌های کاری خود بیان کرد و افزود: اگر منطقه‌ای بخواهد از نظر فرهنگی و ترویج دینی و اخلاقی مردم رشد کند باید حوزه علمیه آن شهرستان تقویت شود.

حجت‌الاسلام ناطقی گفت: با مجوز مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، پایه هفتم در حوزه علمیه امام صادق (ع) هشتگرد برگزار می‌شود و طلاب می‌توانند ضمن ادامه تحصیل به کارهای تبلیغی و فرهنگی در شهرستان بپردازند.

وی افزود: از 221 مسجد شهرستان هشتگرد در 54 مسجد، نمازجماعت برقرار است و از فضلای هشتگردی تقاضا داریم در طرح‌های هجرت و مستقر و یا در ایام تبلیغی برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و حضور در مدارس و دانشگاه‌ها به این شهرستان هجرت کنند.

امام جمعه هشتگرد با اشاره به شهادت امام جمعه اسبق این شهرستان گفت: شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام صبایی برای منطقه مصیبت سنگینی بود و اگر فضلا و طلاب دلسوز با مسئولان هماهنگی کنند، بهتر می‌توان به نتیجه مطلوب در وظایف‌مان دست پیدا کنیم.

در ابتدای این گردهمایی، حجت‌الاسلام حسینی معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: تقویت حوزه علمیه خواهران شهرستان از تحولات بنیادی و فرهنگی منطقه خواهد بود.

وی افزود: نقش محوری طلاب در منطقه باید بهتر و زمینه برای حضور بیشتر آنان فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسینی با انتقاد از عدم پیگیری پرونده شهادت امام جمعه شهرستان هشتگرد به دست اشخاص مزدور گفت: شهادت این عالم فقید در هاله‌ای از ابهام مانده و تاکنون کسی پیگیر آن نبوده و طلاب و فضلای هشتگرد از مسئولان قضایی و امنیتی تقاضا دارند تا کمیته‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

 



  • کلمات کلیدی : قتل، گروه های انحرافی
  • ¤ نویسنده: الف حکیمی فر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 0
    مجموع بازدیدها: 51551
     

    »» درباره خودم
    جــــــــــــــوان و دیـــــــــــــــــن
    الف حکیمی فر
    متولد 1361 در بیجار روستای چپقلو / کارشناس رشته معارف / روزنامه نگار و خبر نگار باشگاه خبر نگاران جوان / گاهی اوقات تنها به این دلیل می نویسم ، تا دیگران را قابل تحمل تر کنم .وقایع عصر حاضر هریک به مثابه آزمایشی هستند که موجب سر افرازی یا سر شکستگی ما در مقابل آیندگان خواهند بود
     

    »» پیوندهای روزانه
     

    »»دسته بندی یادداشت ها
     

    »» آرشیو نوشته های قبلی
     

    »» لوگوی خودم
     

    آمار وبلاگ

    تعداد بازدیدهای این وبلاگ:

    خدمات وبلاگ نویسان

    »» اشتراک در وبلاک
     
     

    »» دوستان من
     

    »» لوگوی دوستان من
     

    »» وضعیت من در یاهو
     


    بهترین و جدیدترین کد های جاوا

    »» آهنگ وبلاگ
     



    * نام و نام خانوادگی :
    آدرس وب سایت :
    * آدرس ایمیل:
    سن :
    شهر :
    تلفن :
    آدرس :
    نحوه تماس با شما: تلفن: آدرس ایمیل
    نحوه آشنایی شما با ما:
    موضوع پیام:
    *پیام: